Så inihelvete fel!!!!!!!

Fredagen den 08 Juli 2011

Tvillingarna

Just nu är du på ditt allra sällskapligaste humör. Varför inte ta tillfället i akt och bjuda hem några vänner?


För det första så är jag inte ett
jävla dugg sällskaplig av mej nu,
och för det andra så vill Herr Pes
INTE,under nåra jävla omständigheter
alls att jag bjuder hem nån.

Han är en idiot,och tjurskalle!
(Herr Pes asså!)

Fy fan vad jag hatar´n!

Men det går över tills jag
gifter mej.
Jävla tjat om det förresten.
Ni kan va lugna-jag har lixom
inte blivit friad till än,och det
kanske är mitt fel,jag har
nämlich inte köpt nåra
knäskydd till älsklingen än!

Så vare med dä!


Just nu umgås jag bara med den här,han kräver inte så förbannat
mycket rent socialt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0