Onsdagarna fortsätter va bästa da´n!

Vissa saker kan man inte förklara.

Som det här med onsdagar och
att det är favvoda´n i veckan.

Ikväll t.ex,då är jag bjuden till
grannen,aka "hurtbullen".

Lite käk & vin ska det bjudas
på,det skrev hon i inbjudan.

Fi satan va najs,och det bästa
av allt,jag behöver INTE beställa
taxi hem,jag kan gå.

Skulle faktiskt kunna krypa hem
oxå om det behövs.

Skål och grattis grannen.
För att du bjöd in mej alltså!


Såhär såg kvällens värdinna ut förra månda´n när jag lekte
Paparazzi från balkongen!

Man blir lätt lite svettig själv när man ser träningsfreaket!
Å andra sidan,jag la av när jag va på topp,och där tänker
jag fanimej stanna.

På toppen alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0