Ny dag,nya möjligheter!

Torsdagar är egentligen ingen
speciell dag alls,inte som onsdagar
på någe sätt!

Torsdagar är mer som en
irriterande söndagskväll
som man bara vill lägga
till handlingarna.

Jag kommer fanimej bojkotta
torsdagar framöver och BARA
göra roliga saker då,för att
väga upp och ta bort den där
"ingendagskänslan".

Så,idag hade jag tänkt gå
all in och städa garderoberna.

Ha,ha,HAAA!

Troligt att jag ska,det är för
fan det tråkigaste och allra
mest meningslösa som finns.

Nähehäerå,jag ska nog komma
på nåt alldeles strålande vad
det lider.

Sålänge tar jag mej en termos
kaffe och surfar lite.

DET är inte kattskit.

Inte hundskit heller
för den delen!


En cykeltur är oxå ett alternativ,,dock inte med denna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0