Min kväll med klänningen

Det är fan inte klokt vad
jag och klänningen trivs
bra ihop.

Det hade jag aldrig i livet
kunnat tro.

Jag har typ aldrig varit nåt
större fan av den sortens
klädesplagg.

Och kom nu bara inte och säj
att det hör till ålder´n,för det
örat tänker jag jävlar inte
lyssna på alls.


Jag försöker i allra högsta grad matcha med lite vitt och
rustikt som ni ser.


Sen upptäckte fotografen att det fanns zoom på kameran!


Jag kände mej mer och mer avslappnad ju längre klänningen
&
jag stod där,och det kändes skitbra!


Vi kunde till och med SITTA och se fina ut.


Vi vågade oss på lite benspret oxå.


Sen va det lixom ingen hejd på våghalsigheterna.
Shit vad klänningen släppte loss!


Vi kände oss helt oslagbara där i julikvällen-
klänningen & jag!


Och det bästa av allt,klänningen är jävligt medgörlig
när man ska knyta skorna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0