Man vet aldrig...

...men det KAN va som så,att
jag just när ni läser det här
dansar barfota på bryggan
där vi befinner oss.

Och högst troligt är jag INTE
rund under fötterna,utan platt
precis som vanligt.

Jag har nämligen varit så jävla
smart,för att inte säja förbaskat
schysst,som tidsinställt ett inlägg
åt er ifall ni skulle ha en skittrist
lördag och vill sitta framför dator´n.

DET ni,det kallar jag att va snäll
i kubik så det räcker och blir över.

Jag kanske till och med i detta nu
skålar med ett nyblivet brudpar,
eller åtminstone skålar med ett
par 40-års firare,och det är ju
inte heller Vino tintoblask!

Tänk så kul det kommer bli för
er sen när jag berättar om hur
gamla 40 taggare beter sej.

För antagligen kommer jag känna
mej som värsta fjortisen imorr´n.

Jag som bara är 27!

Sex,sju,åtta-ljug med måtta(va)!


Dansbryggan???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0