Jävla skittrista söndag

Just idag är ingen kul
söndag alls,inte på
nåra jävla premisser
att jag skulle säja det.

Tvärtom,den är seg och
aptrist och alldeles
förbannat svintråkig.

Om nu svin har tråkigt.

Jo,det har dom,iaf när
det är dax för slakt.

Just så känns det lite
när jag tänker efter,
slaktdax-för trots stol-
piller som jag inte ens
hämtat ut,och det jävla
baddandet med klorhexidin-
spriten,så infinner sej
bara ett sketet fan!

Fan som i fuck och det
här är så segt att inte
ens en hel segaråttors-
fabrik hade haft nåt att
komma med.

Fast jag tvättar,det gör jag,
för när det ändå är så jävla
ruttet den här sönda´n,så
kan man ju se till att spä på
tristessen och unket!

Då blir det säkert MYCKET
bättre imorr´n!

HEJ dumsöndag!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Imorrn blir det MYCKET bättre, för då kommer jag och hälsar på och det är ju skitkul,eller hur??;))

♥Kramar till dig♥



2011-07-10 @ 22:51:00
Postat av: Majso svarar:

ULLA:Jaa,imorron BLIR en bra & skitkul da´,och det behöver ja´! ;)

(fan vad jag längtar efter bullen) :)

♥Kram till dej oxå♥

2011-07-10 @ 22:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0