Jag skyller på sillen,eller nåt!

Jag är så jävla törstig idag.

Det måste ju bero på att
jag åt sill igår,nåra bitar
blek sill,och en skiva kassler.

Det vore ju märkligt ifall
kaffet framåt em har gjort
mej som en uttorkad öken.

Jag är iaf jävligt glad att jag
varken fick lårbensfrakturer
eller benbrott på kalaset igår,
lite törstighet kan ju snabb-
botas lixom!

Jubilarerna hade ordnat
med mysigaste festen,mat
och dricka,lekar och tips-
promenad i naturskön
omgivning.

Lite lack blev jag dock,för
varenda jävla fråga handlade
om dom,inte för att jag ville
stå i centrum,mer för att jag
inte hade en susning om när
dom träffades eller vilka skolor
dom hade gått på.

Men det va trevligt ändå,det
va det faktiskt!










"SKITKUL"....fast 1:an!


















Tack kära vänner för en alltigenom underbar
dag och kväll!

Ja må ni leva,HURRA,HURRA,HURRA,HURRA!

 


Kommentarer
Postat av: susanne

Tack snälla MArita för dina fina roliga bilder det är så kul att läsa och kolla. Många kramar till dig!!!!

2011-07-17 @ 17:48:21
URL: http://twoarebetterthanonee.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Susanne:Jag bugar & niger =)

och tackar för komplimangen!

♥Många kramar till DEJ oxå♥

2011-07-18 @ 09:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0