Jag fortsätter skylla på fruntimren

Det är fan inte klokt vad man
inte får lust med ett skit när
det är sånt häringa väder.

Luften går lixom ur en totalt.

Idag har jag typ agerat lite
taxiverksamhet,och första
körningen hade jag kl:06.15!

MÅNGA koppar(muggar)kaffe
har det blivit ,eller snarare
många liter.

Jag har inte varit annat än
deprimerad hela da´n,så
bara för att lätta upp lilla
stämningen en aning,så
kastade jag i en hårfärg
alldeles nyssens.

Skulle inte förvåna mej ett
jävla skit om det sattyget
oxå är väderskadat så det
resulterar i lila hår eller nåt.

Fast iof,det är ju fanimej
bättre än grönt!


Vill det sej riktigt illa blir det ingen färg alls! =)

Fränt skägg btw!
NOT!



Kommentarer
Postat av: J

Att du har en sån hjälte på din blogg!! :)

2011-07-21 @ 22:22:59
Postat av: Majso svarar:

J: Yes,he is King ♫♪♫♫♫♪ =)

2011-07-21 @ 23:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0