Jag börjar tröttna rejält nu

Den här jävla Herr Pes kan
dra åt helvete.

Gärna NU meddetsamma!

Som en jävla cementklump
i kinden med kli och svid
som satans helvetes jävla
förbannade skit!

Ändå har jag varit modig som
värsta den och visat mej lite
bland folk,trots allt.

Dom få som såg mej svimmade
av rena förskräckelsen och låg
som klubbade sälar utmed gångarna
i affären.

Stackars satar,men mest synd är
det fanimej om Majso.

Nu har jag iaf både kaffe och mjölk
hemma så det räcker i nåra da´r,sen
kanske jag MÅSTE ge mej ut och
skrämma folk igen!

Just det,jag skjutsade "Mellan" till
sin paps,där blev jag indragen på
rundvandring i huset,och stackarn
fick gå utmed väggarna för att inte
ramla omkull av min blotta åsyn.

Nu är jag tillbaka på lilla ballen,
och här ska jag stanna-ett bra
jävla tag-var så säkra!


Hej då "Mellan" vi ses en annan da´!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0