Hur fan kunde jag missa den här

Jag skyller fan på värmen,
fastän den inte rör mej ens
under armarna eller så.

Jag va ju hos Ulla i förra
veckan,och den da´n hon
hade bakat jordgubbspaj
och jag jag precis kom dit,
så stod hon med fingret i
högsta hugg(som vanligt)
och hötte som satan.

Åt JORDGUBBSPAJEN!

Jorå,för pajen va lite för
varm tyckte Ulla,fastän
hon ställt den på trappan
att svalna.

I 25 GRADIG VÄRME!
SVALNA lixom!

Tror ni det hjälpte att
hon pekade tills fingret
fick nog och slokade värr
än en törstig alkoholist!

Näe!

Men jag fick en bild iaf,
det fick jag!


Stackars pajen!
Den måste verkligen ha känt sej trasig!(PAJ)

Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Det fläktade där på trappan,så den svalnade faktiskt lite,men du smakade ju aldrig så du vet ju inte att den både var sval och god ;)

Ses imorrn! :)

♥Kram och ha en skön söndagkväll♥



2011-07-03 @ 17:01:49
Postat av: Majso svarar:

Ulla: "Vi säjer så"!(då´rå) :))

Japp,imorr´n ses vi ;)

♥Puss & kram tills dess♥

2011-07-03 @ 17:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0