Helos lördagos finitos på besökos

Såja,nu har man diskat och
fixat lite efter att kära
svägerskan med familj
varit på besök hela da´n.

Vi har typ fikat och käkat,
och fikat ännu mer.

Skittrevligt har vi haft kan
jag säja,synd bara att vi inte
kan ses så ofta!

Just det,"Lilleman" kom ju
upp och fick sej en matbit
framåt kvällskvisten oxå.

Nu sitter jag i kvällslugnet
på....min kära balle,fåglarna
kvittrar och allt annat störande
såsom radio och Tv står på OFF!

Hade varit skönt med ett svalkande
kvällsdopp efter en dag som denna,
men vattenpölarna utanför är inte
djupa nog.

Så jag sitter lugnt kvar och sippar
på sista slurken kaffe istället.

Morsning & goodbaj!


Dagens uppoffrande skapande!

Finns oxå här:
www.majdesajn.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0