Det hade ju inte gjort ont om solfan visat sej

Lite synd måste jag säja,att
det inte kan blåsa nån jävla
gång,iaf lite!!!!

Och just där kommer ironin
in i texten.

Jävla skitblåst,kallt äre oxå.

Hur fan tänkte dom på SMHI
igår inför dagens prognos?

Joråsatte,det blev ju så vackert
väder framåt onsdagkvällen,så
nu måste det kompenseras med
halva stormbyar och regntunga,
fula,kompakta moln!

Tack som fan,säjer jag då rakt
inte,näerå,jag tar istället på
mej raggsockorna och sitter
envist kvar på ballen.

Skam den som ger sej.

Imorron äre fredag,och då SKA
jag bara ha finfint OCH soligt
väder!

No matter what it takes som
dom säjer på andra sidan pölen!

Go´kväll på er!


"Ullas" räv.
En av dom hon har bakom örona!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0