Brainwash!

Satan vad jag tycker det är
trist att tvätta.

Förr kändes det som om jag
va anställd på tvätteri.

Och med förr menar jag när
ungarna va små förstås.

Det va tvätt på måndagar,
på onsdagar,på fredagar
och ofta i helgerna oxå.

Samma jävla strumpor och
byxor och fan och hans
avlägsna udda släktingar.

MEN!

Det finns dom som ALLTID
tvättar.

Varenda förbannade dag,vecka
ut och vecka in.

År ut och år in.

Jämt tvättar dom sabla idioterna.

Och vet ni VAD dom tvättar?

Hjärnor!

Det är s.k "hjärntvättare"!

Spelar ingen roll om det är
vuxenhjärnor eller barnhjärnor,
så jävla sluta i huve´t är dom.

Det beror på att deras egna hjärnor
är små förkrympa dadlar utan nån
somhelst syretillförsel.

Ett rakt igenom sjuklig behov.

Helst kör dom långa programmet.

På NITTIO GRADER!

Och med längsta centrifugeringen.

Dom är som i trans typ,och kan
inte sluta tvätta,tvätta,tvätta.....

Så inihelvete stört att man mår
illa och vill kräkas rakt in i dom
fula ihopskrumpna dadlarna,så
dom åtminstone fick lite näring.

Fan vad jag hatar tvätt,och fy
för satans jävla skit vad jag
vill utrota alla hjärntvättare.

Må dom brinna i torktumlar´n!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0