Blandat ur livets påse

Jag är faktiskt ingen
jävla gröngöling.

Däremot fick jag besök
av en GRÖN sak idag.

Alltså ingen grönsak,
snarare en bagge av
nåt slag.

Och NEJ,det va INTE
Anders Bagge!


Grönmetallic,jag älskar den färgen,så jag satte honom på armen
och matchade min klocka ett par minuter!


Sen drog älsklingen och jag iväg och lekte skogsmullar,
för det är ju så jävla fridfullt i vår natur.
Så där strosade vi omkring och tävlade om vem som
kunde hitta flest kottar!


Det gjorde vi inte alls det,näerå,vi markerade ut alla små
kantarellbebisar under ormbunkarna med GPS´en,för nästa
gång vi mullar igen så vet vi exakt vart fan dom är!


Sen låtsades älsklingen att han va ett fult jävla troll,och att
jag va värsta underbaraste skogsrået.

Jag bah: "Ameh åh,du har ju ett hjärta av guld och den
                finaste själ jag nånsin känt vibrationerna av.
                Jag vill leva resten av mitt liv med dej,men
                inte föda ditt barn,man får så hängiga bröst
                och saggig kropp då"!

Jorå,och sen åkte trollet & skogsrået hem!


Med lite bär och....


...och nåra svampar.

Sen levde dom lyckliga i alla sina dagar!

Snipp snapp snut,så va snart den måndag slut!


Kommentarer
Postat av: Leo

Haha, nej skogsrån ska nog inte föda barn! :) Jag tror att de ska hålla sig till att springa runt i skogen och vara vackra och sköna och förföra fula troll. Sagan fick ett vacker slut i alla fall. (Och GOTT om man tjuvläser några inlägg längre fram!!)



Hoppas den lyckliga sagan fortsätter många, många dagar. Pussar och kramar

LEO

2011-07-12 @ 19:23:38
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Nej precis,det känns som om "rået" är färdig med den biten ;)

Nu blir det bara spring i skogen framöver :)

Mmm,det blev så gott så jag nästan svimmade! =)



Och sagan fortsätter och fortsätter och....♥



Pussar & kramar från "Skogsrået"♥♥♥

2011-07-12 @ 19:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0