Bildbombssöndag

Det ville sej så att det blev
en tur till skogen idag oxå.

Egentligen skulle vi ha farit
ut på böljan den blå,men dom
där jävla klåparna till väder-
experter fick oss att INTE dra
ut med båten p.g.a regnrisk.

Tack som fan sa vi imorse
när vi såg att solen sken men
det va för sent att fixa med
båtgrejerna!

Däremot hann jag naturfota lite
oxå,annars hade det känts för
jävla trist kan jag säja.


En snabb avstickare till en brygga gjorde vi dock,men det va
oxå det närmsta vi kom vattnet idag!
Bortsett från det vi hade med att dricka vill säja!










Vi tog en välförtjänt fikapaus och jag kände mej jävligt trygg och lugn,
för jag hade glömt packa ner tamponger!


Tänk att dom inte har lärt sej än,att det är fucking lönlöst
att ge sej på mej!










Nu avslutar jag med en finaste bilden idag,för nu är det dax att
ta tag i svampskörden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0