Alla barnen älskar Majso

Så äre faktiskt.

Jag är omåttligt populär bland
hoodens ungar må ni tro.

Idag t.ex fick jag besök av
"Hurtbullens" minsta och
hennes kompis.

Vi satt ute och snackade
lite hemlisar först,och
sen ville dom följa med
upp och kolla på lite
blingbling.

"Ameh åh,den där vill jag ha"
  och:
"Ameh åhhhhh,kan inte du
  göra en sån till mej?"

Så dom fick lite krimskrams
och strosade runt lite i
Majsoska residenset.

Efter ett tag kom "kompisen"
fram till mej och sa:

"Alltså du håller ju på med
värsta viktigaste grejerna"!

-Vaddå menar du svarade jag!

"Ameh du gör ju massor av
  fina smycken,och sen fotar
  du bilder som kommer med
  i tidningen oxå".
(hon hade sett en inskickad bild
  som satt på kylskåpet)

Alltså,man kan ju inte annat än
älska dom små liven lika mycket
som dom älskar mej!

"Värsta,viktiga grejerna"!

Ärlighet & spontanitet när
den är som bäst! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0