Åh,åh,åh tjejer

Igårkväll bytte jag ut ballen
mot en altan ett stenkast
härifrån.

Eller "altaninen" som kära
grannen aka "hurtbullen så
klatschigt kallar den.

Jag har ju varit där förr,och
som alltid är det görmysigt
att få sätta sej ner och umgås
med tjejerna.

Igår va även "Ulla" inbjuden
på das tjejkväll.

Det tyckte hon va skitkul,och
dessutom fick hon ju komma
upp till civilisationen i byn,hon
som i vanliga fall huserar långt
ute i skogen.

Ögona tindrade på henne och
skorna klapprade mot gatan
när vi gick dom få metrarna
till kvällens värdinna.


Ulla är redo för avgång!


Efter nån minuts promenad är vi framme.


I köket hittar vi "hurtbullens" nästan lika hurtiga
lilla hjälpreda.
Var sak på sin plats som vi säjer!


Värdinnan hade gjort så fint på altaninen och så bjöds det
på välkomstdrink.
Ulla va som synes med på noterna direkt!


Färska jordgubbar till drinkarna gjorde ju inte saken
sämre om man säjer så!


Ulla skötte sej exemplariskt och höll pekfingret i schack.
Så jävla skönt vet jag att jag tänkte,att hon för sej som
en riktig dam.


Nämen hej & välkommen,"Tightsbruttan" dök upp oxå
upp efter en liten stund!


En lydig man är som vi vid det här laget vet en lycklig man,
så han fann sej tillrätta och gjorde det han skulle vid grillen.
Sånt hade ju fan inte vi tid med!


Ulla fortsatte sitt goda uppförande och bar ut den
underbara sommarsalladen!


Men säj den glädje som varar!
Plötsligt händer det,och det förbannade fingret börjar
återigen leva sitt eget liv.
Jag hade nånstans en aning om att det skulle bli såhär
förr eller senare och va fullt förberedd med knipsar´n.

Ni skulle ha sett Ullas min,hon hann knappt fara ut i pek
innan hon drog tillbaka fingret!


Sen fortsatte eländet,och Ulla spillde på sej!
Kan ju tyckas ganska osmart att ta på sej en
vit topp och tro att den ska förbli ren!


Ulla brydde sej förvisso inte om att hon slabbat ner sej,utan
försökte helt enkelt skojja bort det!


Sen fortsatte hon med en undanmanöver och och fick
med sej värdinnan i en massa tokigheter oxå.


När Ulla kommer igång är det svårt att få hejd på henne,så
värdinnan hänger på och håller god min.
Bättre FYRA fingrar i luften än ETT "Ulla-pek"!


"Tightsbruttan" som blivit tvungen att hämta en sjuk liten
avkomma satt bara och iakttog damerna på andra sidan
bordet,log lite tillgjort och ville inte förstöra stämningen.


Som omväxling snällpekar Ulla med en glad min,och vi bah:
"låt henne hållas" och så skrattade vi lite allihopa!


Själv tog jag till mitt Indiska knep,konsten att servera sej
själv vin med hängande kastmärke i pannan.
Den s.k "Festkasten"!


Ulla va tvungen att mordhålla sin egen hand så den
inte skulle fara iväg!


Funkade ju sådär!


Jag blev tvungen att hota Ulla med röd clownmålning!
"Jag ger mej kved Ulla"!


Ända tills jag satt mej igen!
"Fem fingrar på banjon" visade Ulla!
Jag bara suckade och tog en klunk vatten.


Trots att det inte va "Lypsylklubbsträff",så gick det inte
att undgå ett "litet" gästspel!


Under tiden plockade värdinnan fram kaffe,Baileys och
finaste,godaste kladdkakan.


Skål & trevligt att vara här!


"Tightsbruttan" fortsatte sitta och se vän ut,det är hon
jävligt bra på faktiskt!


Hela kvällen kände jag att dom tittade på mej,så jag började
tro att jag oxå spillt ner mej.
Men vid närmare koll fattade jag,dom va ju bara så jävla
impade av mina perfekta och alldeles äkta bröst!

You´re welcome sa jag och fortsatte vara sådär
perfekt som bara jag kan!


Vi avrundade den supermysiga kvällen med ett par
små gruppkort som värdinnans man knäppte.


Själv tyckte jag att han inte va speciellt fokuserad,och tror
att det kan bero på att han just sett svenska damfotbolls-
landslaget torska mot Japan med 1-3.

Försök igen sa jag!


Så han skärpte till sej och vi tackade för en görhärlig
kväll som innehöll allt!

Tack & kramar i massor till gulliga värdinnan.



Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Ja,vilken mysig kväll vi hade! God mat och trevligt sällskap,kunde inte ha varit bättre!:)

♥Kramar till dig♥



2011-07-14 @ 12:08:57
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Sommarmysig och trevlig och alldeles otroligt gott!Kunde som sagt inte varit bättre! :)

♥Puss på dej♥

2011-07-14 @ 16:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0