Sockar & underställ borde man haft(och nåra bajspåsar)

Grannkärringen hade jävligt
kallt inne idag.

Så pass kallt att snoret frös till
is under snoken när man kom
in från kylan.

Det va(nästan)lika kallt inne
som ute och sånt gillar vi inte.

Roffade förstås åt mej skönaste
filten och värmde upp fötterna
så pass att jag troligtvis slipper
få kallbrand i dom framåt kvällen.

Händerna kunde jag tack och lov
värma runt den varma koppen kaffe.


Ulla & grannkärringen spelar oberörda inför kylan,men det
är enbart för att dom vill verka coola!
I själva verket sitter dom och hackar tänder.


Sen tänkte dom roffa åt sej från MIN assiett,men där gick
fan gränsen!
Catfight utbröt och då fick vi iaf upp värmen en grad eller så.
Kan va så att jag inbillar mej pga köldskador i hjärnan oxå!


Vissa hundägare verkar ha "skitkul" på sina små promenader.
FEM högar gick jag förbi på vägen hem.(ca 150 meter)
Jävla "skitskallar"!


Även snön har sina fläckar!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Ha,ha.Ja,lite kallt var det allt,men trevligt!:) <3<3<3<3

2011-01-04 @ 17:44:29
Postat av: Majso svarar:

Ulla: "LITE"???Ganska mycket tycker jag,men som sagt:trevligt...och mumsigt =))

<3<3<3

2011-01-04 @ 17:54:32
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0