På tal om ingenjävlating...

...så kan jag tala om att
sax(jäveln),den som jag
fick med mej efter dagens
högerprassel,va totalt
jävla värdelös.

Iallafall till det ändamålet
JAG hade tänkt den skulle
bli så förbannat bra.

Där ser man hur det kan
gå UTAN förspel!!!

Iof hade jag ju inte pallat
med det,förspel alltså,men
fan vad jag blev besviken.

ÄR besviken.

Dessutom skar jag mej i
tummen ikväll,och plåstret
funkar skitdåligt,eller rättare
sagt,det suger...INTE alls!

Och så är jag risig i kistan.
Bubblig,som äckligt jävla
rosévin ungefär.

Just det,jag köpte TVÅ paket
kaffe på em oxå.

Extrapris va det visst.

TVÅ paket för 65 spänn.

Jättebra extrapris med tanke
på att ETT paket kostar 33.90!

Såna jävla storklipp vill jag
göra oftare,mycket oftare!

Och på tal om klipp,så är JAG
klippt slut oxå!

Go´kväll-nu ska jag,just det:
dricka KAFFE!



Kommentarer
Postat av: Leo

OMG!!! Att du inte köpte fyra paket när det var så extreeemt billigt. Då hade du ju liksom tjänat det dubbla.... nästan 4 spänn. Fatta FYRA spänn!!

Nej, aslöjligt ju. Varför har de ens rabbatt?



Hoppas kaffet smakade ljuvligt i vilket fall som helst!

Puss och kram <3

2011-02-01 @ 08:12:22
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Ja PRECIS!Eller varför inte en HEL PLATTA!!

Fatta vinsten i det lixom!

Det där s.k rabattsystemet är som sagt aslöjligt,minst sagt!



Kaffet smakade iaf (som vanligt) ljuvligt.=)

Kram & pussen <3

2011-02-01 @ 09:56:30
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0