Oh härliga vecka

Som jag ser fram emot
den här veckan.

Står med öppna armar
och bara vill famna alla
dagar på en gång.

Hoppa och skutta,utbrista
i små konstiga läten och
känna hur energin fullkomligt
strömmar in i hela mej.

Anmäla mej till afrodans och
tenntrådsbroderi,börja med
virkning och byta ut varenda
bestick i lådorna.

Baka varenda jävla chokladkaka
och allt annat med choklad i som
trängs i receptpärmen.

Sätta små lökar i pappkartonger
och ge mej ut på en tredagars
hajk i fjällen.

Rensa varenda fullproppad
garderob och skänka allt
till Myrorna.

Nä fy fan vad jag ljuger!

Jag vill inte göra ett skit.

Jag vill bara sitta o Googla
konstiga ord och kolla
fejsboksstatusar.

Och dricka kaffe!

Men det ska jag väl klara av!
Förhoppningsvis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0