Man kan inte leva på bara M&M

Man måste tyvärr äta oxå!
(på fredagar iaf)

Idag fick jag hänga på värsta
matshoppingproffset.

Det hon inte hinner rafsa ner
i kundvagnen på en pisskvart
är inte värt att betala för.

Sen skulle hon köpa godis oxå!

Fastän jag upplyste vänligt men
bestämt att sötebrödsdagarna är
över och att det inte heller är lördag.

Men det sket hon fullkomligt i
och gick dessutom lös på
inredningen i butiken.

Den flickan har sett alldeles för
mycket på S.H.F och andra såpor.

Till slut kom jag iaf hem med mina
matkassar,och det kan jag tala om
att hälften av innehållet va identiskt
med det hon hade i sina.

Man måste nämligen va snabb,
och jävligt effektiv om man ska
hinna med i hennes svängar.

Och jag som hatar blodpudding!

Tack för den Ulla!


Ulla är lycklig och farbror Willy får tillskott i kassan!


Värsta Pinataproffset!


Sverige VS Indien
Expediten tyckte hon va blek!

Skulle jag väl inte tro sa Ulla och slängde
upp armen på rullbandet.
Själv höll jag mej utanför,svart hade
lixom blivit för stor kontrast!
(svart svensk alltså!)


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Du behöver följa med mig och handla ibland så du får se vad man "normalt" sett bör äta under en vecka.Man kan inte bara äta mat på fredagar you know;)Och dessutom är blodpudding både gott och nyttigt!

Vad det gäller blekhet är det roligt för folk att jämföra sig med mig,då är ALLA bruna:)

<3<3<3<3

2011-01-11 @ 20:21:39
Postat av: Majso svarar:

Ulla: Ja,ja,JAAA!

"Vi säjer så" =))

2011-01-11 @ 22:00:37
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0