Jag har "nog" bestämt mej

Efter moget övervägande och en
del livliga,icke så trevliga diskussioner
med mej själv,så har jag bestämt mej
(tror jag)för att köra ett bakingrace
imorr´n istället.

Vissa da´r tar det lixom musten ur en
att hinna dricka kaffe,både hemma
och bortavid.

Däremellan ska det surfas och bloggas
och så ska man serva "Lilleman" som
kommer skapligt sent(e.22.00) för att
hämta ingredienser till nattamålet.

Skyll inte på mej,JAG handlar det
som behövs,men nu är han ju typ
inte stationerad här!!!

Och som den underbara,söta,rara,
alldeles enastånde snälla mor jag
är,så ger jag utan att få tillbaka!!!

Fast det kommer nog en dag när
det stekta baconet blir överkokt
och alldeles förskräckligt jävla
vidrigt oätbart.

Och löken på laxen är lika härsken
som jag kan bli när viljan retat upp
sej en sista gång för alla miljoners
trippelgånger.

Och just därför,i detta nu har jag
bestämt mej klart för att lägga
smöret på hyllan tills imorr´n.

Nu återstår bara att värpa ett
sexpack ägg i natt och damma
av kaveln.

Sen är jag (nog) redo!






Kommentarer
Postat av: Leo

Jag tycker att det är helt okej att skjuta upp bakdagen kl.00.03 på kvällen ;)

2011-01-05 @ 11:07:04
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Tack! =))

Precis vad jag behövde höra!

<3

2011-01-05 @ 11:13:35
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0