Idag är en bra dag trots att det är söndag

Jag kanske t.o.m börjar
smågilla söndagar framöver.

Och då syftar jag förstås på
att "Solsidan" drar igång
ikväll igen!

Dessutom kastar dom in
Time Out direkt efter.

Satan vad trevligt.

Då ska jag sitta med en
termos kaffe framför mej
och bara flina käkarna ur
led ett tag ikväll.

Fucking love it!

Men innan det ska söndags-
middan fixas till och så ska
jag leta fram sydvästen och
gummistövlarna oxå.

Men vem bryr sej om lite
regn när det är sol i sinnet
och man har nåt att se fram
emot hela långa da´n!?

INTE JAG!

 


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Jag håller fullständigt med!!

Här har du en till som kommer att sitta bänkad framför dumburken ikväll.Solsidan är bland det bästa som visats på tv!=)

<3<3<3<3

2011-01-16 @ 15:33:35
Postat av: Majso

Ulla:JAAA,visst äre-love it so!

Puss <3<3<3

2011-01-16 @ 17:14:37
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0