Ålderdomshemmet kan vänta

Det blev jävligt sent inatt
kan jag väl säja nu när jag
vaknat till ordentligt.

Kvart över två trippade jag
över tröskeln och det första
jag gjorde då va förstås att
ta mej en mugg kaffe.

Man sover så gott med Gevalia
i magen sa alltid min gamla
lekisfröken,som för övrigt
hette Majsan.

Vid 5 hugget stängde jag inte
av Tv´n,då tog jag fram min
lilla stickning och drog nåra
aviga på sängkanten.
(det va alltså efter mazurkan!)

Som ni säkert fattar,kan jag
inte sitta uppe hela den här
natten oxå för att ladda upp
alla bilder,jag har annat viktigt
för mej nu.

Men nåra små kort ska jag
bjuda på,bara för att jag är
så inihelvete snäll!


Lilla Ulla kom på ett förglas innan det
va dax att bege sej.


Tightsbruttan tog emot och
hälsade välkomna!


Teamwork kallar vi det här 


Här behövdes dock ingen hjälpande hand.
Värdinnan hade "rätta knycken" och
öppnade Bib´en på alldeles egen hand!


Jättemumsig mat & massa prat!


Sen valde värdinnan musik innan det va
dax för en liten kaffeshot


Till en kaffeshot behövs det vispad
grädde,vilket dom små flickorna
grejade med bravur


Efter maten måste man gymnastisera lite
så man inte stelnar till!


Lite fuldans har ingen jävel dött av,så vi
stuffar på och känner oss som hemma!


Tanter kan dansa!


Clabbe kan slänga sej i väggen!
Här äre "rakt över Spotify" med Majso & Peso!


Fuldansen utveckalde sej till findans
vad kvällen led.
(tvärtom mot det brukar bli)


Fotografen va lite wild´n crazy och
knäppte hej vilt!


Nya moves hela tiden.
Den här har vi(läs:jag)döpt till:
"Flygande kasslern"


Notera väggorden:Känn dej som hemma!
Klart som fan att jag gjorde.


Sen fick vi finfrämmande
för hjärtat dök upp ♥


Det tyckte jag va så mysigt,så han fick en
puss innan han gick igen.


Sen dansade vi vidare och tänkte inte ett
jävla dugg på refrängen,eller sängen.

Och det säjer jag bara,har dom inte Spotify,
Youtube och en danslokal på "hemmet" sen-
så kan dom glömma att jag flyttar dit!

 

 


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Ha,ha.Vilken kväll/natt vi hade!!Jävligt kul!:)Men nu får jag nog vila knäna ett tag för dom tog stryk av allt dansande;)

<3<3<3<3

2011-01-08 @ 10:07:06
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Eller hur =))

Å andra sidan kan man ju fixa knäskydd,armbågsskydd och hjälm-sen äre bara att köra,som fan :))

<3<3<3

2011-01-08 @ 11:37:51
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0