En finne i luren

Häromda´n ringde telefonen.

-"Hej det är A... på resebyrån".

Hej på dej!

-"Jo,du åkte inte på resan
   den 21:e januari"!

Ehh,näe,vilken resa?

-"Resan till Åbo"!

Men alltså,jag har inte
bokat nån resa till Åbo
den 21:e!

-"Nähe,men jag ser här att
    du bokat en resa till den 21:e".

Alltså jag har inte bokat nåt,
jag har ju varken bokningsnr.
eller biljetter!

-"Fast du har bokat en resa"!

Nej,jag har INTE bokat nån resa.
Då skulle jag väl ha betalat den
och fått biljetter?

-"Joo,men tack iallafall då"!

Kunde han inte ha ringt 
liiite tidigare och sagt
att jag hade en GRATIS
resa som va bokad den 21:e!!


Undrar om jag hade bokat buffé & frukost oxå!


 




Kommentarer
Postat av: Leo

Va va sjukt! Håller med dig, de får ju gärna ringa innan resan gått av stapeln. Taskigt att ringa efteråt. :)

2011-01-29 @ 20:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0