Det förbannade fredagsmyyyyset

Jag är så jävla trött på att
höra om folk som ska ha
sitt jävla fredagsmys.

Det står i varenda sketen
status på fejjan.

Det tjatas om i Tv,
det sjung om i radio.

VARJE jävla fredag!

Så sabla puttinuttgulligt
och klämkäckt och jag
vet inte vad.

Jag skriver som det är.

Vi ska käka gott,glo på Tv,
kanske dricka nåt läskande.

Och sen knullar vi!

Ska det va så förbannat svårt
att gå rakt på sak?

Och dom som "bara" ska käka
godis och dricka cola kan ju
skriva det,istället för att låtsas
att dom har rosa fluffmoln i soffan!

Trevligt fredags....häng på er!



Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Men vi ska ha "fredagsmys" ikväll! Vad som händer under själva "fredagsmyset" lämnar jag åt andra att fantisera om;)men jag tycker att det är ett mysigt ord.

Nu är det dags för fredagsmyyyyyyyys=DD

<3<3<3<3

2011-01-14 @ 09:54:49
Postat av: Majso svarar:

Ulla min Ulla:Jag behöver inte fantisera,men okej´rå ;DD

MYYYYYYYYYYS på dej/er vetja! =))

<3<3<3

2011-01-14 @ 13:45:27
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0