Det finns samtal & så finns samtal

A woman´s gotta do
what a woman´s gotta do!

Behövde ringa ett samtal idag.
Ett icke så kul samtal.

Eller förresten,det beror på
vad man menar med kul.

Nu har jag iaf ringt,och nästan
alla jävla svordomar är slut.

Och inte är tungan svart heller.

Man hade lätt kunnat tro att
den borde ruttnat och ramlat
ut vid det här laget,men som
sagt,jag har ju förbannat bra
gener så det är lugnt!

När jag tänker efter,så va det
ganska kul ändå,att få säja ett
och annat(IGEN)och samtidigt
få använda HELA sitt ordförråd.

Det är inte klokt vilket enormt
vokabulär jag har. :D

Avslutningsvis kan jag väl säja:
"Jiddra för fan inte med Majso".

(tror förvisso personen i fråga har fattat det nu)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0