Bokat & klart

Då har man skrivit upp
sej på den lilla listan då.

Hepp,hepp!

Snart är mammas julklapp
anno 2011 kirrad.

Min egen bästa favvotatuerare
ska få den stora äran att kludda
ner mej en smula.

Kludda kanske är att va elak,
han ska förstås skapa.

Jag gillar´n skarpt den
lille pojken.

Vi brukar alltid komma överens
och när jag besökt honom är
jag sjukt nöjd.

Det jävliga är bara att det tydligen
är fler som tycker han är bra,för det
är jämt så förbannat lång väntetid.

Helst hade jag ju velat få en
sittning redan igår,eller allra
helst i förrgår.

Den som väntar på nåt bra
väntar tyvärr alldeles för länge!


Nedräkningen har börjat,snart kommer jag!


Kommentarer
Postat av: Leo

Åhh spännande!! Vad ska det bli, vad ska det bli?? Jag blir ivrig och nyfiken. Framför allt - NÄR ska det bli?



Hoppas du har en härlig och rolig bakdag!

Kramizar <3

2011-01-05 @ 11:06:22
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo: Det ska bara bli ett namn den här gången.(den 22/2)

Nästa projekt är jag inte riktigt klar med VAR den ska sitta =))



Ja,snart ska här bakas och experimenteras! ;D

Kramar i kvadrat <3<3<3<3

2011-01-05 @ 11:16:54
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0