Visste ni förresten...

...att man får skriva PRECIS
VAFAN man vill i sin blogg.!!?

Bara man inte publicerar bild
på eller pekar ut nån,typ med
namn eller så!

Inte förföljer eller pekar
ut nån.

Uttalar rasistiska eller
kränkande PERSONLIGA
påhopp,etc etc!

Visste ni det?
Jag tror det va!

Dom flesta av er iaf.

Men inte ALLA!

Synd för "er" då!

Med andra ord kan jag
skriva subba och idiot
och rentutav använda
ett så jävla fult ord som
PISSFITTA om jag vill.

Och, jag kunde inte bry
mej mindre om ev.
tankar eller reflektioner
än vad jag gör.

Det behöver jag lixom inte
på nåt förbannat sätt göra.

Varför?

JOOO,för jag gör och skriver
PRECIS vafan jag vill om vad
jag känner & tycker.

Och dom som känner sej träffade
kan ju göra det.

Med all jävla rätt!

För så mycket vet jag och
har lärt mej,att sålänge
ord står mot ord och INGET
kan bevisas,så är det ändå
DÖTT LOPP!

"Jobbigt va"!

(Jiddra för fan inte med Majso!)


Favorit i repris till dom som känner sej och SKA
känna sej träffade!


Kommentarer
Postat av: simone

gumman hur lyckas du hålla dig så brun hela tiden har jag funderat på. har du eget solarium eller? kramis mone

2011-02-16 @ 16:02:06
Postat av: Majso svarar:

Simone:Hej gumman,jo,jag har ett gammalt åbäke,men där ligger jag sällan eller aldrig!

Nån 30 minutare på annat ställe i kombination med perfekta gener ;DD är nog svaret.(& kanske liite make ibland)

Puss & kram på dej<3

2011-02-16 @ 16:23:33
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0