Utan sans & vett...proppmätt!

Oj,oj,oj!

Fina U kan det här med
bakning och godsaker.

Si,si konditori vad hon
hade bullat upp åt mej.

Jag orkade typ inte ens
hälften av alla sötsaker.

Däremot skrev jag av ett
nytt bullrecept,så i dagarna
blir det troligtvis jag som
tar på förklädet och mjölar
upp diskbänken i brygga!

"Smör & mandelkrämsbrygga" alltså!


Vilken jävla tur att jag inte firade Ramadan just idag!


Vad gjorde människan sen då!?
Jo,tog fram en ljuvlig choklad/hallonmousse oxå!

Behöver jag säja att magen står ut som
värsta spärrballongen,eller!!

Jättebra att komma i kalasform tidigt,nu har
jag bara ett kvar-om nåra timmar!

Tack fina U för mysiga fikastunden(timmarna)
och förlåt att jag inte orkade prova ALLA sorter.
(Raaap!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0