Typiskt

Jag hade ju köpt en
ny choklad igår.

Och bestämt mej för att
jag fick vräka i mej hela
på studs,om jag ville.

Gjorde jag det?
Näe!

Är inte det jävligt typiskt.

När man bestämmer ATT
man får käka och frossa
och go nuts,
(pecannöt i det här fallet)
ja DÅ,då känns det lixom
inte lika kul,och så glömmer
man t.o.m bort det.(nästan)

Men när man bestämt sej
för att INTE vräka i sej och
få sockertoppar höga som
Kilimanjaro och buken står
ut värre än en havande
med åttlingar,då jävlar kan
man leta som en besatt efter
nåt sött och nästintill ringa
på hos gammelgrannarna
för att förhoppningsvis hitta
nån gammal sockerkringla
eller möjligtvis en chokladask
från julen 96-!

Bara för att sötsugsdemonen
har tagit hela kroppen i besittning.

Varför skare va på dette viset?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0