Såhär på kvällskvisten

Jag måste erkänna att det
hugger i magtrakten av att
behöva "hoppa över" den
här veckans onsdag.

Jag funderar skarp på att
ändå snika till mej en liiten
gnutta av den imorr´n fm.

Fast det tänker jag förstås
INTE säja till älsklingen.

Och har jag tur,så läser han
inte det här förrän det är
för sent.

Jag vet inte riktigt VAD det
beror på att han inte vill bli
firad överhuvudtaget.

Det kan va att han känner
sej så (ganska) många år
äldre än jag,och har hamnat
i nån ålderskris såhär dagarna
innan återvändon.

JAG tycker förstås inte alls att
det gör nånting,jag menar det
finns ju massor av "småflickor"
som har äldre killar.

Visst!

Inget konstigt med det alls ju!

Eller så kan det va att han absolut
inte vill stå och göra tårta
(bagarn´s barn you know)och vet med
sej att han inte orkar blåsa ut ALLA
ljus i ett andetag.
Det kan VA så!

Jag hade mer än gärna bakat en
tårta med en fisk på,det hade inte
varit nåra somhelst problem.

Och dessutom kunde jag satt i
ett stort jävla blockljus som fått
symbolisera ALLA dom dära åren.

Men nu har han ju bestämt sej,så
det är väl bara att lyda!

Eller nåt!

Vafan vet jag,idag!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0