Rörmokarfabbe

Det blev nästan dubbelspya
igårkväll,först se på fulkort
och sen fixa köksavloppet.

Det låg typ lika mycket skit
i slutändan på röret som på
dom jävla korten.

Flera ggr kände jag kräket
åka berg & dalbana i halsen.

Men jag tog ett salt kex och
spottade sju ggr över högra
knäskålen istället.

Det är ju så jävla ofräscht
att spy som en kalv.

Idag väntar TVÅ kalas.

Först ska jag fira fina U
som fyllde igår,och ikväll
är det dax att fira lillsis.

Lillsis som i folkbokföringen
är yngre än jag,men rent
siffermässigt ändå är äldre!

Jag skiter förvisso i vilket,
huvudsaken är att jag INTE
behöver laga mat ikväll.

Och första kopparna kaffe
ska hon oxå få bjuda på!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0