Ordningen återställd

Dom fyrfota små vännerna
har varit på kollo sen i fredags.

Idag va det dax att hämta dom.

Samtidigt blev vi bjudna på
både mat,efterrätt och fika.

Jag slapp m.a.o spistjänst-
göringen och kunde lägga
energin på annat.

Som att ta tag i nåt ännu
jävla mycket skittråkigare,
nämligen TVÄTTHELVETET!

Only två maskiner to go!


Mamma hade gjort Porterstek...mmmmmm!


Och jag fick en specialpaj med päron i istället för
snuskigt sega äpplebitar!
Hon har lärt sej minsann! =)


Cindy fick oxå äta vid bordet!


Vi frös lite om fötterna,och eftersom vi inte är så jävla
knussliga,så tog jag pappas fintofflor och älsklingen
lånade svärmoderns!

Baj,baj-päronpaj(när jag får välja)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0