Nattgästen M

"Mellan" är hos sin
älskade mamma.

Just nu har ömma modern
försett flickebarnet med mat.

Tillräckligt lass för att hon ska
vara mätt mer än 4 timmar.

Tänk när man va inne i den
svängen,med tuttarna beredda
stup i kvarten.

Det känns jävligt skönt att ha
klarat av den biten.

x 3!

Nuförtiden väljer jag själv vem
jag vill visa brösten för.

Och när & om!

Det är väl mer 12 timmars intervaller
numera kan man säja.

Ibland något mindre kanske,beror på.

Huvudsaken är att jag slipper
ha bh-storlek 100 FF typ,det va
så jobbigt att kränga på sej topparna
back then.

Nu är dom små liven helt och
hållet lagom,och alldeles,alldeles
perfekta förstås.

"Mina bröst är som svalor som gäckar"!

Sköt om er vetja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0