Min svärmor & jag...

...vi får kramar av samma kille!

Typ så,och här styrs det
åt både höger och vänster
kan jag meddela.

Lätt frulle,sen fm kaffe.

Vidare och sjöng en liten
trudelutt för "Tightsbruttan"
som fyller år idag.


Den här lilla ringen fick bli födelsedagspresent!
(specialgjord inatt)


Och nu ska det stekas kött,göras
ugnspotatis och så ska jag vispa
ihop drömsås,för givetjävlavis
och utan snack måste man fixa
lite extra såhär på freda´n.

Och naturligtjävlavis ska ju
svärmodern känna sej riktigt
ordentligt bortskämd när hon
för en gångs skull är här!

Puss på er och ge fan
i att deppa över snön
och det übertrista vädret.

Kryp upp i soffan och ha
det gott istället.

Om ett par månader
har vi vår,igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0