Man kan dricka vilken jävla dag somhelst

Och faktum är att tisdagar är
precis lika bra att festa till på
som onsdagar.

Eller fredagar,eller lördagar.

Man ska inte va så förbannat
inrutad och fjantig.

Huvudsaken är ju att man själv
trivs som satan och tar cykeln
da´n efter.

Jag skiter väl fullkomligt i om
folk vill supa skallen i bitar på
en måndag,bara dom ger blanka
fan i att bry sej om mina förehavanden.

Och vad mina åtaganden beträffar,
så har jag inga.

Jag lever ju,och gör precis vad
fan jag vill.

Jag har ju aldrig brytt mej om vad
andra tycker,tänker eller känner.

Spela roll lixom!

Man sköter sej själv och är en
stor jävla egoist bara,det är det
enda rätta och allra enklaste
i längden.

Funkar tydligen alltid!

Och skulle nån fråga hur fan man
tänkte eller varför man gjorde som
man gjorde,så är det inga problem.

Man talar bara "i tungor" och
tuggar på om nåt helt annat.

HELA tiden!

Och kom ihåg,man har inte
roligare än man gör sej!

Skål tamme fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0