Lättlurade


Nu tycker jag att ni ska umgås riktigt rejält
sa jag till älsklingen och svärmodern.
Sitt,ligg,prata gör vafan ni vill bara ni
kopplar av och tar igen all tid ni inte ses.

Jag ska bara fixa disken,ladda bryggar´n
och skotta lite snö.

Tänk inte på mej,jag tycker bara det är kul
och ganska avstressande,så sa jag och smet
ut därifrån.

Troligt att jag diskade,då-jag gick ut med
termosen under armen,kedjerökte ett paket,
och tittade inte ens åt snönhelvetet.

Jag är så smart,och dom är så lättlurade!

Ha,ha,ha!

Imorr´n ska vi ha fredagstrevligt
framför Tv´n,och jag tror redan nu
att jag vet vad jag ska be svärmodern
om för liten tjänst.

Vi får väl se hur hon reagerar!
Spännande,spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0