Jaha!

Så har man alltså INTE
stått vis spisen ett
förbannat någe sen i
fredags,förlåt torsdags-
kväll då.

Och som vanligt har jag
BARA brytt mej om mej
själv och BARA gjort sånt
jag gillar och behöver och
mår bra av.

Fy fan alltså.

Är det inte jävligt uppåt
väggarna förskräckligt.

Nästan så man kanske
skulle kunna bli lynchad
och talad bakom ryggen
på för tid och evighet.

Hur tänkte hon den arma
människan,hur i helvete
fungerar hon inte,kanske
nån eller nåra spekulerar.

Svaret är att hon(som vanligt)
inte tänkte alls,och förresten
så är det knappast nåra brightare
snillen som isf spekulerar,så
vem fan bryr sej!!!

Inte jag iallafall.

Inte ett jävla dugg
bryr mej om vad som
befinner sej bakom
ryggen eller i frätskadade
hjärnor-NADA-NADA-NADA!

Och imorron kanske jag oxå
inte alls gör ett jävla dugg!

Bara sånt jag inte måste
eller bara tycker är kul
att göra.

Så det så!


Kommentarer
Postat av: Leo

Så rätt! Ska inte heller göra något vettigt i morgon. Absolut inte jobba i alla fall. Man måste ju vara FRISK innan man kan gå till jobbet. Det blir man bäst av att vara hemma och kolla på tv. Och dricka kaffe.

Ha en underbar dag! Det ska jag ha :)

Kramizar !!!

2011-02-21 @ 00:16:37
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Tv & kaffe för att krya på sej ordentligt,DET är bästa medicinen ;DD

Och hittills har dagen här varit kanon!

Puss & kram <3

2011-02-21 @ 12:48:47
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0