Hur tänker du?

Ponera att du av en händelse
"kommit över" en blogg.

Hittat,letat eller helt enkelt
fått nys om den på ett eller
annat sätt.

Sen går du in och läser lite
då och då.

Tycker kanske,att jorå,det
va ju lite fina bilder här
och var,eller,den där personen
skriver intressanta saker,roliga
grejer,tokiga och lite smått
galna texter.

Vad lägger du för värderingar
i det som står i en blogg?

Tar du åt dej av det du läser?

Och OM du gör det och blir irriterad
och förbannad och tappar kontrollen
helt och hållet,FORTSÄTTER du då
att besöka just den bloggen?????

Jag vet ju hur jag funkar etc
när det gäller sånt.

Men vad tycker just DU????

....tack för era åsikter,som
jag hoppas
få läsa nedan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du har en jvlt kul blogg och jag läser den med NÖJE...puss o kram HULDA...

2011-02-17 @ 18:33:35
Postat av: Majso svarar:

Hulda:Tack,tusen tack! =)

Niger och bockar och bugar så djupt att jag slår skallen i bordet!

Räkna kanske med ännu skojsigare inlägg!

(p.g.a ev hjärnskakning alltså) =DD

Puss & Kram Majsoooo!

2011-02-17 @ 22:59:56
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0