Fikadejt med en globetrotter

Såja,nu har jag tankat på
en massa positiv energi.

OCH fått gåvor.

Det va som vanligt jätte-
mysigt och tiden flög iväg.


Finaste,sötaste fransyskan med sitt underbara leende
och hela kroppen full av skratt!


Som vanligt skämmer hon bort mej med läckerheter.
Idag fick jag pinfärska vaniljstänger,kanel och muskotnöt-
direkt från Västindien.

Det doftar underbart och jag är så glad!


Vi fikade och tjattrade,skrattade och babblade och hade precis som
vanligt en härlig träff.
Synd bara att tiden fullkomligt springer iväg,för jag hade kunnat
sitta kvar tills i övermorron!


Direkt när jag kom hem,la jag alla godsaker
i varsin fin burk.
Burkarna som jag för övrigt fick av just fransyskan
i julklapp.Kunde knappast bli bättre!

Tack Mimi ♥ för en jättemysig
eftermiddag!
Och tusen tack för mumsigheterna!


Kommentarer
Postat av: Mimi

Me så fint det blev i burkarna! Det bara blir ju så med dig! Underbart!

2011-02-26 @ 22:06:17
Postat av: Majso svarar:

Mimi:Ja visst blev det!

Jag älskar´t!Tack snälla du! =)

<3<3<3

2011-02-27 @ 10:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0