Fångar dagen!

Det är gott att ha riktiga
vänner,såna som förgyller
ens liv och ens dagar.

Idag t.ex har jag hunnit med
ett långt vänsamtal i telefon,
en aningen kortare fikadejt
med en annan vän.

Och tamme tusan om jag inte
ska passa på att åka till telefon-
vännen en stund på eftermidda´n
när jag ändå är igång.

För senare framåt kvällen kommer
fikadejtsvännen tillbaka en snabbis
till mej igen!

Tack ALLA finingar för
att ni finns,INGEN nämnd-
men heller INGEN glömd.

Ni VET vilka ni är och
att ni står mitt hjärta när(a)!


Dagen till ära gjorde jag en passande ring!


Fånga,fånga,fåånga!


Kommentarer
Postat av: <3

Kramar från en av "finingarna" <3

2011-02-07 @ 21:28:36
Postat av: Majso svarar:

Svar:<3<3<3<3<3

2011-02-07 @ 23:42:13
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0