Det är kul att vara jag

Jorå,det blir aldrig trist
att heta Majso.

Jag bestämmer mej för
att INTE göra nånting,
men sen kan jag lixom
inte låta bli att ändra mej.

Man får på nåt sätt mera
lust ATT göra nåt om man
vet att man inte behöver
göra ett jävla skit.

Jag försöker dock hålla mej
så länge det bara går,pratar
med mej själv och säjer till
på skarpen flera gånger.

Och när jag hållit på ett tag
och dividerat,det är då jag
blir jävligt obstinat och vänder
tvärt i planeringen.

Man känner på nåt sätt hur
energin och lusten rinner till
och då är det inte läge att
ändra sej igen.

För sent typ!

Så nu har jag tagit fram lite
kött ur frysen som ska tillagas.

Hur jävla jobbigt kan det va
lixom,att steka på,krydda och
slänga i grädde och ost!

Inte ett dugg faktiskt!

Puss på mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0