Vad är det för en dag?

...är det en vanlig dag?

ATT det inte är,idag är det
faktiskt förlovningsdag.

Ja för fan,jag vet att det är
ett jävla skitdatum att fira på,
men nöden hade ingen lag när
det begav sej!

Tänka sej va,att lillprinsen fick
"The queen of fucking everything"
back then för många år sen.

Han är helt jävla euforisk,och går
varje dag med ett stort leende över
hela fejset och är salig.

"Glad,kåt & tacksam",det är vad
han är...HELA TIDEN!

Lyllos honom som fick mej på kroken!

GRATTIS älskling!

Äh vafan,
GRATTIS till OSS!

Skål & parkettstepp!


Ett litet rött paket med vita hjärtan,det fick han av mej!♥


Nu är han som ni kanske fattar i sjunde himlen!
(och jag VET exakt vart jag har honom ett tag framöver)

PUSS♥♥♥
Jag älskar dej darling♥♥♥
Härifrån till evigheten...och tillbaka♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0