Tomtar här,tomtar där,tomtar fuckingeverywhere

Vart jag mej i världen vänder,
nog fan är det tomtar där det
mesta händer.


Eftersom det tydligen inte verkar bli nåt mer badväder i år,
så va det bara att låta lilla båten (Majso 2 ♥) få gå i ide ett tag.

Men vafan skådar mitt vänstra,mycket alerta öga,om inte en
vardagstomte med Helly Hansentröja och toppluva!!!
(sorry pappsen,men nu har du gått FÖR långt!)


Såja,nu är "Majso 2" vinterskrudad och inbäddad.

När det va klart,sög det rejält i kaffetarmen så vi begav
oss till mamsen som fått i uppdrag att ha fikat klart.


Men vad blir jag mött av,om inte ytterligare en "Tomtejävel"!!!


Jag blev tvungen att kurera mej med lite av mamsens
Feng Shui,d.v.s äpplen mellan träd!


Här har vi t.o.m tecknet för just "Frihetens äpple"!


Där stod jag sen länge och väl för att skaka av mej
dagens tomteinvasion,innan det blev dax att sätta
sej till bords och käka nygräddad Toscakaka! ♥


Känner mej förvisso fortfarande ganska
skärrad,dessa jävla Tomtar är fan inte
att leka med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0