Skjut mej för fan!

Jag skulle aldrig ha sagt nåt.
Om att Ica står för köttbullarna
i år alltså!

Herre min skapare och nåra
vise män vad det ojjades.

"Vaddå?Skaru inte göra dina goda"??

Eh,näe,hade inte tänkt det sa jag.

Men vid närmare eftertanke,och
enbart för att jag är så innerst
inihelvete snäll och alldeles
förskräckligt lovely,så ställde
jag mej naturligtvis och rullade
dom smaskigaste "bullarna".

Inte fan kan man riskera att
sabba hela julen för sina nära
och kära lixom!

Men ändå!
Skjut mej som ändå
föll till föga!


Hela min fina själ la jag ner i dom här raringarna,eller iaf halva
"peruken" typ!
Skojja bah,jag har ALLTID hårnät när jag stökar i köket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0