Samma sak varje år

Varje höst står det barn
utanför dörren med bedjande
blickar och beställningslistor.

Naturligtvis pratar jag om jul-
tidningsförsäljning.

Och VARJE jävla höst kan jag
bara inte låta bli att hjälpa
alla dessa barn,så dom kan
få sin popcornmaskin eller
sitt make up kit i premie.

Man vet väl själv hur förbannat
bajsbrunt det va att varenda jävla
år BARA komma upp till den sketna
väckarklockan på premiestegen.

Fram till nu har jag som ni förstår
aldrig behövt köpt nån ny till mej själv.

"Ding dong" på den!

Knackelibank på dörren och ett jävla
liv på hundarna,så va det åter dax att
lösa ut en av årets beställningar.


Och som varje år när jag får mina förkryssade grejer,
så undrar jag hur i helvete jag tänkte...då i höstas!

BRA val lixom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0