Nu ska snart "tröttmössan" ut

Man FÅR bunta ihop julgranen
och slänga in den längst ner i
djupaste källarhålan redan.

Man FÅR det för att man KAN
och VILL,även om det kanske
inte uppskattas av alla.

Å andra sidan gör ju jag precis
som jag vill.

Skiter väl fullständigt i om granfan
blir skitlessen och gärna vill stå
kvar i hörnet.

SOM jag ger blanka tusan i det.

Han framkallar ändå inga roliga
känslor,han står ju för helvete
bara där och ser trött ut.

Faktum är att jag gör honom en
stor fet tjänst genom att låta
honom slippa allt jävla krafs
som hänger och dinglar på grenarna.

Jag menar,hur fjantigt är det inte
med en överblingad krimskramskarl!

Skitlöjligt faktiskt!

Hej då granen,fem da´r i skämshörnan,
det var vad du fick din krake!

P.s:nu kan man dra en glädjedans!
            JIPPIKAJEJ på mej!


Ni ser ju själva hur tragiskt,sorglig och förbannat
trött i mössan han är!

Majso VS julen 1-0


Och på tal om julen (jävla tröttsam historia utan slut verkar det som),
så är jag oxå dödligt le på alla dessa julbord och slafsmat som bara
MÅSTE finnas i juletid!
(inte för egen del,rent allmänt alltså)


Upptäcker till min fasa vad jag levt med året runt!!!


Ett satans jävla (h)julbord är vad jag har,och har haft
under en längre tid.

Inte konstigt att jag mått dåligt i mellangärdet
och känt av den negativa Feng Shui stämningen!

Hjul som jul lixom!!!

Ett,två,tre-lämpar sej bäst som kaffeve(d)!

Over and out & en tub syrgas på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0