När man ligger steget före julen

Jag lurar julfan i år,på alla
sätt och vis.

Som idag t.ex-då bytte jag en
julklapp.
Man får ju va lite smart och
INTE vänta för att trängas
med tre miljoner andra dårar
som strax efter jul hade tänkt
samma tanke.

Så jävla bra lixom,nu äre gjort
och jag kan sitta lugn som en
filbunke och karva i skinkan
i mellandagarna UTAN minsta
irritation eller psykbryt bland
ALLA andra i city.

Man kan oxå passa på att köpa
sej en egen liten klapp.

Då vet man garanterat att man
slipper sitta och låtsasflina på
lördag,den där i övrigt så hysteriskt
jätteunderbara dagen!


Helvete vad GLAD jag kommer bli!
(äntligen en ny blus!!)  =D


"Tightsbruttan" åkte med mej eftersom hon skulle jobba
på em,men vi hann med en snabbfika iaf.


En trogen bloggläsare hade stämt träff med mej för att få
ett beställt smycke,men hon ville inte va med på bild.

Hon kände sej lite mosig i fejset efter att ha lyxat till
fm med en ansiktsbehandling.
Okejrå sa jag,men nästa gång då jävlar
finns det inga ursäkter.


Det här hjärtat va beställningen!♥


Inte för att jag käkar äpplen i vanliga fall,men det här
tar väl fan ändå priset.
Priset i julöverskattning!


Överjävlaallt ska visst dom där tomtarna dyka upp!!!
Tur för dom att det va glasruta emellan.
JÄVLA tur för dom faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Leo

Way to go!! Jag köpte mig också en julklapp igår. En egen bara till mig. Heheh. Jag kommer bli skitglad om jag känner mig själv rätt. För det är något jag velat ha länge... Men det får jag se på julafton! ;o)



Gött att slippa trängas bland allt folk efter jul också. Hoppas du har en härlig dag idag i hemmets lugna vrå.



Puss&kram

2011-12-21 @ 14:12:15
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar

LEO:

Du ser,det allra bästa köper man till sej själv ;))

Och SOM vi kommer bli överraskade i övermorron! =))



En dag kvar,sen på lördagkväll,då vänder det ;D

Tack & lov! :D



Puss & Kram ♥♥♥

Ha det superbra fining!

2011-12-22 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0