Merci beaucoup et bonne année älskade vän

Ända från Paris kom hon,bara
för att dejta moi.

Kanske inte riktigt då,men
nästan iaf!

Förmiddagsdejt med favvo-
fransyskan och en latte på
det,tisdagen kunde inte ha
startat bättre.

Fulltankad med positiv energi
och dessutom en påse med
julklappar kom jag hem med.


Ni fattar kanske att man inte kan bli annat än glad i
hela kroppen och varm i hjärtat när man dejtar
en sån här pingla va!♥


Min franska chokladhovleverantör!♥

OCH ett inslaget paket.
Oh la la!♥


Vad låg där i,om inte dom här underbara kakburkarna.
Gissa om jag blev överlycklig!♥




Tack älskade Mimi för en jättehärlig förmiddag och 
kanonfina julklappar!
             ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: micha

Åå vilka fina burkar ;)

2011-12-28 @ 09:36:22
Postat av: Mami svarar

Micha:Ha,ha-ja visst är dom! =)

PRECIS vad jag sa till Mimi: "Micha kommer bah:Åhh vilka fina,när hon ser dom! :))

Kram♥♥♥

2011-12-28 @ 10:12:42
Postat av: Mimi

Jag lovar, när jag kommer till affären nästa vecka ska jag slänga mig på resten av burkarna!!! Och andra saker som vi ju hoppas ska finnas kvar! Så kul att de små burkarna ger glädje. Bäst är ändå att vi ses, det blir lite mer kontinuerligt numera. Det var ju dags 20 är senare....

2011-12-28 @ 23:10:04
Postat av: Majso svarar

Mimi:Du är för snäll♥

Jag bara älskar dom,och är SÅ glad att jag fick dom♥

Och jag håller med till fullo,att vi ses är det ALLRA VIKTIGASTE,det kan inte mätas i nåt annat ;)

♥KRAMAR♥

2011-12-28 @ 23:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0